MIRCEA BATRANU
Pastilele se iau pentru orientare iar tabletele pentru intarire!

sâmbătă, 28 mai 2011

Raspunsuri de presedinte


opinci
Il priviţi zi de zi în diverse ipostaze, ba victimizând, ba făcând pe părintele naţiunii. El nu are nicio responsabilitate pentru dezastrul provocat în ţară. Stilul îi este cunoscut de toată lumea şi se bazează pe minciună şi prefăcătorie, inclusiv lacrimi. Iată câteva din răspunsurile lui:
-De ce ne-ai tăiat salariile şi ne-ai lăsat pe drumuri când noi avem rate la bancă? Cum să le mai plătim?
R: Dar ce, v-am pus eu să faceţi împrumuturi?
-Ce să le dăm de mâncare copiilor dacă ne-ai tăiat veniturile?
R: Dar ce, v-am pus eu să faceţi copii?
-De ce ne-ai desfiinţat spitalele, noi unde să ne mai tratăm?
R: Dar ce, v-am pus eu să vă îmbolnăviţi?
-De ce ne scumpeşti gazele şi întreţinerea la bloc?
R: Dar ce, v-am mutat eu la bloc?
-Nu se mai poate trăi în România, tu pe cine serveşti?
R: Dar ce, vă oblig eu să trăiţi aici? Plecaţi, şi aşa suntem prea mulţi, e plină ţara de asistaţi. Voi nu vedeţi că aveţi ochii bulbucaţi şi plini de spume?
bilete ieftine de avion
From Magazin online |
 Turism | Business Romania
Pentru toate mizeriile astea, Traian Băsescu încă n-a luat un pantof în freză. Eu sper să ia o opincă! Tupeul de borfaş trebuie taxat!
vezi si:
Intre ochii bulbucati si chilotii blondei
Pregatirile Elenei pentru intalnirea cu printul Charles
Basescu râde ca un nesimtit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cronica - România de azi

JURNAL Mircea Bătrânu

Publicistica

Postări populare

Faceți căutări pe acest blog

Uniunea Radicala din Romania

Comunionismul

Communionism`s Blog

Literatura | Mircea Batranu

Prognoza | Despre viitor