MIRCEA BATRANU
Pastilele se iau pentru orientare iar tabletele pentru intarire!

duminică, 1 mai 2011

Cutremur de dimineata in Vrancea

Azi dimineaţă la ora 5:24, din Vrancea ne-a lovit o undă seismică bine simţită în Bucureşti la nivelul superior al clădirilor. Pe Earthquake a fost raportat ca avand o magnitudine de 4,7 R la o adancime de 141km iar pe site-ul Institutului de Fizica Pământului la 4,9 Richter.
După cum l-am simţit şi din experienţă, vă spun că a fost peste 5. Mi-am amintit că după cutremurul din 4 martie 1977, pe care l-am prins în Măgurele Bucureşti, ne-am făcut avertizoare seismice din acele sticle groase de lapte, pe care le aşezam pe masă sau podea cu fundu-n sus! Simplu!
Vrancea a ajuns un focar clasic al cutremurelor “clasice”. Pericolul tectonic în Româna este dat de un alt tip de tectonică şi voi reveni la acest subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cronica - România de azi

JURNAL Mircea Bătrânu

Publicistica

Postări populare

Faceți căutări pe acest blog

Uniunea Radicala din Romania

Comunionismul

Communionism`s Blog

Literatura | Mircea Batranu

Prognoza | Despre viitor