MIRCEA BATRANU
Pastilele se iau pentru orientare iar tabletele pentru intarire!

joi, 5 ianuarie 2012

Noaptea la Barbulesti

Acum zece ani, veneam noaptea de la Constanta pe ruta Slobozia - Urziceni - Ploieşti.
Bariera de la intrarea în localitate nu era pusă, am trecut calea ferată cu multă atenţie pentru că trecerea era mult denivelată. Apoi am accelerat iar imediat am văzut că drumul era barat cu două rânduri de sticle sparte, puse pe drum cu gurile ciobite în sus. Ţiganii erau pe marginea drumului. La ora unu noaptea nu ai şanse în faţa lor, dacă opreşti maşina sau sticlele îţi taie cauciucurile. Nu puteam face slalom printre sticle şi am accelerat trecând printre ele. Le-am auzit izbindu-se pe dedesubt. Din lateral a ieşit o maşină luându-se după mine. Accelerând spre Ploieşti, i-am pierdut pe drum. Primul echipaj de poliţie l-am găsit abia la Albeşti-Paleologu.
Aceeaşi întâmplare am trăit-o venind seara târziu de la cabana Voina spre Lereşti - Cîmpulung Muscel. Drum barat cu sticle şi ţigani aşteptând pe marginea drumului.
Acum, în Bărbuleşti s-a tras cu arma adevărată, au fost victime. În Mehedinţi, alţii au tras cu arme adevărate. România este o ţară plină de arme, de droguri, de marfă de contrabandă, de asasini plătiţi, de bani negri. O ţară în care de douăzeci de ani poliţişti, jandarmi, ofiţeri de informaţii, procurori, judecători şi mai ales politicienii care o conduc, şi-au luat salariile şi bineînţeles, cota parte din tâlhărie. România este o ţară în care taxa de protecţie este politică de stat! Pentru voturi!!!
Iar ei, cu toţii, apar pe posturile TV şi râd, minţind în continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cronica - România de azi

JURNAL Mircea Bătrânu

Publicistica

Postări populare

Faceți căutări pe acest blog

Uniunea Radicala din Romania

Comunionismul

Communionism`s Blog

Literatura | Mircea Batranu

Prognoza | Despre viitor